söndag 17 juli 2011

UNDERBARA DAGAR

Mina finaste äter hemmagjord rånglass med mycket strössel =)

Jag fortsätter att njuta; av sommaren, min familj, allt roligt vi gör och av LIVET!! Just nu är livet toppen. Jag mår bra, förutom armen som krånglar, vi är lediga tillsammans och gör det som faller oss in för dagen. Ingen stress som jagar oss!

Idag gjorde vi en utflykt och hälsade på älskade bror, hans fina Sara och Saras famil. Krille och Sara är tillfälligt i Saras föräldrars stuga (över helgen) innan de åker vidare på tältsemester till Norge och Finland. Såklart ville vi se till att träffa dem, då de bor i Stockholm och inte kommer hit nåt mer i sommar. Stugan låg fint till vid en sjö, där barnen passade på att bada. Timmarna rusade iväg som de brukar göra när man har trevligt! På väg hem passade vi på att hälsa på Camilla och Mattias i Mattias föräldrars stuga. Där övervakade vi ett stugbygge =) innan vi lite senare åkte hemåt.

Nu har jag packat väskan för en vecka i Umeå. Det roliga är att jag brukar ha lika mycket med mig när jag ska vara borta en natt Som nu, fyra nätter =). Det är neccessären och medicinerna som tar störst plats! Två böcker har jag med mig också, kan vara rätt avkopplande att i lugn och ro läsa en bra bok. Det blir liksom inte tid till det på dagarna nu, och på kvällen stupar jag i säng och somnar när jag nuddar kudden. Nu ska jag se lite film innan det är dags att nudda kudden =).

1 kommentar:

  1. Går igenom dina senaste blogginlägg och ser vilka härliga sommardagar ni har! Du har verkligen förmågan att njuta av och ta tillvara på varje dag, älskade syster.

    Pussar och kramar!

    SvaraRadera