torsdag 14 juli 2011

SPONTAN DAG

Ännu en fin dag har gått, alldeles för fort tycker jag. Dagen började med inhandling av en ny "surfdator". Inte dumt med lite rea på Onoff!

När vi ätit lunch så bjöd vi själva iväg oss till Palle och Anna =). Det blev Annas goda rabarberpaj till fika och senare på kvällen blev det spontangrillning. En massa surr hann vi med också, såklart. Hur mysigt och trevligt som helst. Det är sånt som hör sommar och semester till tycker jag. Det blir liksom så enkelt det mesta! Såna här dagar som vi har nu tillsammans lever man länge på. Det gäller att ladda med all sommarens energi nu för att stå ut vinterns kalla månader! Är så glad för att vi har så fina vänner omkring oss!! Jag känner mig rik! Hoppas på en lika fin och härlig dag imorgon. Jag vill liksom suga ut det gottaste ur allt nu, innan det är dags för en singelvecka i Umeå. Fast det skulle jag nog vilja göra, även om jag skulle vara hemma nästa vecka. Jag vill ta vara på dagarna och fylla dem med det som känns viktigt och meningsfullt. Fånga dagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar