tisdag 5 juli 2011

FINA DAGAR

Vi har haft två underbara dagar. I måndags åkte vi tillsammans med familjen Franck, ut till Mattias föräldrars stuga. Barnen har lekt non stop och vi vuxna har kunnat sitta ner och prata och umgås. Vädret har varit bra och vi har ätit gott och mycket =). Idag på förmiddagen tog vi en båttur och efter grillade hamburgare till lunch blev det bad på en jättefin strand som heter Storsand. De två toppendagarna avslutades med köpespizza som intogs på Camilla och Mattias altan.

Det enda smolket i bägaren dessa dagar har varit min högeraxel som är ond. Det strålar och gör ont i hela högerarmen. Inte skoj. Fortsätter det så här måste jag nog kontakta umeå imorgon. Nu är jag trött och ska lägga mig och sova.


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar