tisdag 26 juli 2011

SKOGSPROMENAD OCH LEKTERAPI

Här är vi på upptäcktsfärd i närheten av hotell Björken. När jag var i Umeå för behandling nån gång i Maj så tog jag en promenad till det ställe som vi besökte idag. Ett skogsparti med klipphällar och små stigar. Perfekt ställe för barnen att kunna rasa av sig på =).

Idag har jag fått de sista cellgifterna för den här omgången. Och i morgon får jag sista strålningen. Nu är det 14 dagar till nästa cellgiftsbehandling och fram till dess har jag inga inplanerade sjukhusbesök. Skönt!! Jag hoppas att jag fortsätter att må lika bra som jag gjort de sista veckorna.

Barnen har roat sig på lekterapin tillsammans med Lars idag då jag fick mina behandlingar. Lekterapin här på NUS är riktigt bra. Mycket skoj för barnen att göra! Efter en smaskig hamburgerlunch åkte vi in till stan och shoppade på indiska och lagerhause (hur nu det stavas). Lite nya ljuslyktor, blockljus och lite annat smått och gott slank ner i påsarna.

Kvällen avslutades som igår, hos Ulrika och Sebastian. Lika trevligt som alltid. Klockan är snart halv tolv och vi myser på hotellrummet. Lite tisdagsgodis slinker ner, barnen läser, Lars pillar med datorn och jag bloggar =).

Fina dagar har vi haft här i Umeå, trots anledningen till vistelsen här. Det gäller att göra det bästa av allt, och det känner jag att vi gör, varje dag.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild! Världens finaste barn =)
    Sån tur att ni kan vara där tillsammans hela familjen, så att alla blir delaktiga. Och nu får du äntligen vara hemma i några veckor!

    Många kramar

    SvaraRadera