lördag 9 juli 2011

NJUTNING

Vi njuter i fulla drag!! Bergön visar sig från sin absolut bästa sida. Bad i massor, turer med båten, svärmors goda mat, snacka om kvalitetstid! Det är det här jag ska minnas och fokusera på i vinter när jag sitter inne och tittar ut över den snötäckta gården, då kanske vintern känns lite lättare att ta sig igenom =).

Fick telefonsamtal från en läkare på Onkologen idag. Nu är jag ställd i nån sorts strålningskö. Tidigare var det tal om att jag skulle få en engångsstrålning mot smärtan i kotorna. Nu, när jag har nervpåverkan så kommer det att bli fler strålningstillfällen. Jag måste kanske vara hela, där nästa, vecka nere i Umeå för att få strålning. Och alldeles ensam också, då Lars jobbar precis den veckan, för att sedan ha tre veckors semester igen. Känns typ hur trist som helst, men det är inte mycket att göra åt, bara gilla läget liksom! Tur att jag mår så bra just nu, så att vi nu kan hitta på en massa trevligheter! Hoppas på en ny solig dag imorgon också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar