torsdag 21 juli 2011

SHOPPING MED TJEJERNA

Kan man bli annat än glad när man får mysa med en sån här gladgumma!! Sötaste Juni! På lördag ses vi igen. Nu får vi se till att ses så mycket att du kommer ihåg mig tills nästa gång vi ses =)

Idag har jag haft ännu en härlig dag. Började med strålningen, kl 10.30. Precis när jag var klar där så rullade Fia och Linda in på parkeringen vid Onkologen. Vi styrde direkt in till stan. Shopping, god lunch nere vid älven, lite mera shopping och som avslutning capuchino (stavas det så) och kaka. Tack fina vänner för en superdag!!

Nu har jag checkat ut från hotell Björken och har precis landat i soffan hemma hos Ulrika och Sebastian. Ska sova här i natt. Imorgon får jag strålning vid 13.00 tiden och tar sedan bussen hem. På måndag åker vi ner hela familjen på lite hotellvistelse =). Det var länge sedan barnen följde med på behandlingen. De tycker det är roligt att få vara med, och få bo på hotell =). Så det blir nästa veckas nöje =).
Ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar