söndag 21 augusti 2011

REJÄLT SVULLEN

Det börjar jag vara nu. Ansiktet har antagit en rund form och magen är också svullen. Typiska symtom då man ätit cortison under lång tid, vilket jag ju gjort! Det kanske inte är så konstigt att människor som jag i normala fall brukar heja på, numera "inte ser mig". Utseendet är förändrat, men Jenny är inte förändrad =). Det är lustigt med cortison; det sväller av på vissa ställen (i mitt fall i kotan i halsryggen), men man sväller upp på andra ställen =).

Som tur är har jag inte fått nåt direkt matsug som man kan få när man äter cortison. Svullnaden är en direkt biverkan av medicinen.

Idag har Viktor fotbollscup hela dagen. Jag, Klara och mina föräldrar ska ge oss ut i skogen och leta svamp. I em får vi fikafrämmande. En bra dag!!

1 kommentar:

  1. Jenny det är så skönt att se dig som den du är. Vi hade några trevliga timmar i skogen och hittade mycket svamp. Vi älskar dig och tänker nycket på dig/er och framtiden. Vi håller alla tummar och hoppas att vi får många, många år tillsammansm

    SvaraRadera