lördag 21 januari 2012

LÄNGTAR

Jag längtar efter Alva!! Puss på dig gullunge!

3 kommentarer:

  1. Vilket fint kort på er. Jag längtar också efter den lilla sötnosen. Njut av sushin ikväll min fantastiska flicka! Får man säga så till en vuxen dotter? För du är ju det. Kram.

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!
    jag blir så ledsen när jag läser det du skriver. Det borde vara förbjudet att mammor till små barn blir så svårt sjuka... Jag har själv haft cancer när mina barn var små (6 och 8 år) och är så tacksam över att det verkar som att jag kommer att klara mig. Jag hoppas att forskningen kommer fram till något så att du kan bli frisk och leva ett långt liv. Fortsätt kämpa!
    Styrekramar/Mini

    SvaraRadera
  3. Så fin bild! Och Alva längtar efter dig! Jag och Per också såklart. Skulle vilja vara med dig jämt. Krama dig och prata med dig. Vill inte att du ska försvinna.

    PUSS OCH KRAM

    SvaraRadera