lördag 21 januari 2012

INGET SÄRSKILLT

Hade en mysig kväll med delar av fam Nilsson igår. Det bjöds på god mat, som också smakade bra nu till lunch!

Idag har jag tagit mig i kragen och börjat skriva brev till barnen. Känns skönt att ha kommit igång, men lite jobbigt känslomässigt är det allt! Som vanligt är jag trött idag. Jag försöker hålla humöret i shack, men det är inte alltid så lätt. Jag gör mitt bästa!!

Ikväll ska vi äta sushi till middag. Alltid nåt att se fram emot =). Ingen kan då inte säga annat än att jag sponsrar det nya sushistället i stan =).

Skickat från min iPhone

14 kommentarer:

  1. Takk jenny for en fin blogg. Jeg fann deg i dag genom Lotta Grey. Du virker som en kempesterk människa,og jeg ska följe deg . Du virker ha en fin familje og masse venner, håper dom un derlättar for deg. Ikke gi opp. Ha de gott i helgen. Klem fra Hedda.

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny !

    Ville bara skicka dig en kram med hopp om att du kan njuta i de ljusa stunderna. Första gången idag jag läste i din blogg. Eg vill jag inte....men nu ska jag följa dig.
    Tycker din idé med att skriva brev till barnen till olika tillfällen är bra. Orka orka orka! Vilken skatt för barnen!
    Krya på dig! Om det går att skicka hopp o styrka så gör jag det till dig

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  3. En kram med styrka och många tankar skickar jag dig. Har ägnat förmiddagen åt att läsa din blogg. Jobbar också som sjuksköterska och tycker det väcker många värdefulla tankar att läsa om hur du upplever "livet som patient". Tack! Jag önskar dig och din fina familj all lycka, ge inte upp! Många kramar Ida.

    SvaraRadera
  4. Vad stark du är som orkar berätta. Tack för att vi får ta del! Underbar idé att skriva brev till barnen, en fin gåva till dem. Jag hoppas du blir bättre. Många kramar! från en okänd Bitte

    SvaraRadera
  5. Ha en fin sushikväll :-). Kram från Josefin

    SvaraRadera
  6. Det gör ont i mitt mammahjärta att läsa om ditt liv... Tårarna rinner!
    Önskar så att denna skit sjukdom inte fanns då den tar allt för många liv!
    Önskar dig o dina nära en underbar helg!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  7. Du är en kämpe! Styrkekramar till dig

    SvaraRadera
  8. Kan inte göra annat än att skicka en massa styrka och kärlek till dig även om vi inte känner varandra. Jag lider av en kronisk tarmsjukdom och trillar ibland ner i mitt stora svarta skithål och tycker att livet suger men jag borde skärpa mig. Det inser jag när jag läser såna här bloggar. Men men, det som är jobbigt för mig just nu är det,så funkar vi nog. Men jag önskar att jag kunde göra något för dig.Varma tankar till dig.

    SvaraRadera
  9. Hej

    Jag hittade hit via Vimmelmamman. Nu ska jag kämpa med dig!

    Mycket styrka och varma kramar till dig/ Anna

    SvaraRadera
  10. Vet inte vad jag ska säga finner inga ord.....vilken jävla skitsjukdom.
    Tänker på dig och de dina.....varför....
    Många styrkekramar till dig hoppas att du piggar på dig lite nu Ulle

    SvaraRadera
  11. Kämpa på! Stark och fin blogg du skriver. Tack för den och för att du orkar dela med dig.
    Styrkekram

    SvaraRadera
  12. Ledsen över ditt lidande, du är verkligen fantastisk som håller humöret uppe. Tror dina barn kommer att känna din kärlek genom hela livet. Saknar ord.

    SvaraRadera
  13. Tack för en trevlig kväll i går.Alltid lika roligt att ses.Du är fantastisk på att hålla humöret i schack,tänk inte något annat!Hur som helst behöver du inte känna att du behöver göra det när du är med oss!!Du är den bästa Jenny i alla fall!!!Otroligt starkt och fint att du skriver brev till barnen.Som du vet så tycker jag att du är den STÖRSTA av kämpar.Skulle bara vill sudda bort allt elände som du måste gå igenom!Hoppas verkligen vännen att du vet att jag finns där för dig alltid!!
    Vi ses till veckan!
    KRAM Fia

    SvaraRadera
  14. Finaste du, du går igenom det som är min värsta mardröm, tänker på dig o sänder de varmaste kramar !
    Förlorade själv min mamma som liten o visst är det svårt men jag har fått ett fint o lyckligt liv ändå. Dina barn kommer att sakna dig o aldrig glömma dig men oroa dig inte det kommer att få det bra med din kärlek i sina hjärtan!

    SvaraRadera