torsdag 5 januari 2012

HUMÖRET

Jag försöker på alla sätt att hålla humöret uppe!! Just nu är jag så himla trött och det mesta känns lite jobbigt. Jag ber att alla fina människor runt omkring mig att just nu ha lite överseende med mitt gnäll!!

Jag är less på hela situationen, att vara förlamad och så himla beroende av andra. Det är tur att jag omges av så fina människor, annars vore nog situationen betydligt jobbigare.

Igår var jag ute en sväng i snöyran, hur härligt som helst. Före det var det säkert två veckor sedan jag var ute!!

Ikväll kommer syrran och Per hit. Vi ska beställa pizza, men jag undrar om det blir sushi för min del =)). Mums!!

Skickat från min iPhone

9 kommentarer:

  1. Det är klart att du är less och tycker det är jobbigt att vara beroende av hjälp av andra hela tiden! Men trots att du är less och tycker det är jobbigt..så är du en sann hjälte och kämpe!

    SvaraRadera
  2. Kan faktiskt inte tänka mig dig gnällig, inte ens om du försöker. Träffade några av dina fina på badhuset idag. Glömde säga att de skulle krama dig från mig, så kram!!! /Josefin

    SvaraRadera
  3. Men gnäll så mycket du vill, du är ändå så stark och fin...

    SvaraRadera
  4. Hihi anar att det är Malin som smittat dig med ett sushi-behov. Åhhhh det är ju så gott:-) hoppas ni har d bra o att du myser mycket med alva:-) kramar Lina

    SvaraRadera
  5. I din situation får ma faktiskt gnälla, det är mer eller mindre lag på det ;) Tycker det är mer konstigt att du har kunnat hantera din situation så bra som du har gjort. Jag tror inte jag skulle vara lika stark. Ha så kul med syster å sushi ! Många kramar

    SvaraRadera
  6. Jag förstår att du tycker det är jobbigt, du ser oss gå omkring men kan inte själv. Men Jenny du är ändå med i allt vi gör. Du är så stark i själen och måste få vara irriterad på situationen ibland. Du är vår Jenny! Kramar mamma och hela familjen.

    SvaraRadera
  7. Det är verligen sant det som är sagt... att den friske har många önksningar men den sjuke bara en... Kan inte föreställa mig hur det skulle vara om jag var i din situation, men jag är övertygad om att jag inte skulle hantera situationen på något bättre sätt än du gör. Jag tror inte heller att någon tycker att du gnäller :-)! Jag har dessutom från en 9-årig säker källa hört att du har god skotthjälp ute på gården. (om nu ilet höll i sig hela dagen, V och S var sååå sugna på att skotta i går morse då jag träffade V på fritids). Vintriga kramar /Monika

    SvaraRadera
  8. Du är ju bara bäst Jenny!

    SvaraRadera
  9. Det verkar som du har många fina människor runt omkring dig och i så fall kan de ta ditt "gnäll". De har säkert förstående om du får utbrott, är ledsen eller fräser till.
    Jag har också en sån svacka nu men jag ska göra som dig och bege mig utomhus!!!
    Blå himmel ute kan jag skåda från min säng...:)
    KRAMEN
    Elisabeth OM

    SvaraRadera