fredag 23 september 2011

TILLVÄXT AV TUMÖRER

Har inte bloggat på länge. Orken har ej funnits.

På läkarbesöket i Umeå i tisdags fick vi veta att det tillkommit flera centimeterstora tumörer i levern. En av kotorna där jag har en tumör, har börjat bukta in mot ryggmärgen, vilket inte är bra.

Jag har så ont i ryggen att jag inte kan gå. Har fått rullstol, rullator och kryckor för att kunna ta mig framåt. Just nu känns allt pissigt. Är ledsen och neråt.

Skriver mer sedan!

Skickat från min iPhone

26 kommentarer:

  1. Stoooora kramen! / Monika

    SvaraRadera
  2. Stora stora styrkekramar till dig Jenny. Du är en kämpe. <3 /Lena D

    SvaraRadera
  3. Jag har nu under lång tid följt din blogg (men känner dig tyvärr inte) och är så oerhört ledsen över vad du drabbats av. Är själv mamma med barn i samma ålder och tårarna rinner ned för mina kinder när jag försöker sätta mig in i din situation. Jag önskar så att det fanns något som jag kunde göra för dig, stora varma kramar och hopp om mirakel.

    SvaraRadera
  4. Fy vännen, vad jag önskar att jag kunde trolla med knäna och ta bort allt det jobbiga. Jag kommer att pyssla om dig ordentligt till veckan då vi ses igen. Massor av kramar till dig och familjen/Ulrika

    SvaraRadera
  5. Massor av kramar till dig! Vi är många som tänker på dig och önskar att vi på något sätt kunde hjälpa och lindra!! Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Jenny! Jag har egentligen inga ord att säga, men jag följer dig i tankarna...

    Kristina

    SvaraRadera
  7. Tappra fina Jenny! Livet är så fruktansvärt orättvist ibland. Här kommer ett fång med styrkekramar från hela familjen Söderberg

    SvaraRadera
  8. Riktigt tråkiga nyheter! Tänker på dig och ber att det ska lätta lite! Du är en sån fin person, en riktig kämpe!!! Önskar alla tankar kunde mildra din smärta. Kram Linda D

    SvaraRadera
  9. Älskade vän vad du måste utstå mycket. Tänker på dig varje dag, KRAM!!!

    SvaraRadera
  10. Jadu vännen! Jag kände idag att du inte alls mår bra, du gjorde det så bra som orkade med oss idag. Betyder otroligt mycket för oss att få träffa dig och dina fina barn. Du fina underbara människa! Kramar ///Josefin

    SvaraRadera
  11. Oj vilka tråkiga nyheter för dig!! Jag har följt din blogg ett tag och har en far som hör till Onkologen i Umeå, han har spridd njurcancer. :(
    Det ser ju inte alls så bra ut för dig!? Kan LITE förstå dina tankar just nu, mamma som du är. Jag önskar så att det fanns något som jag kunde göra för dig, stora varma kramar och hopp om mirakel. Kram från Annica en okänd följare.

    SvaraRadera
  12. Mina tankar är så ofta så ofta hos dig, och tack vare dig orkar jag ta vare på mitt liv. Styrka, hopp & tro!

    SvaraRadera
  13. Vet inte riktigt vad jag ska säga men livet är verkligen orättvist ibland. Tänker på dig och din familj. Kram AnnaCarin

    SvaraRadera
  14. Finns inga ord som passar... skickar bara kärlek och omtanke till dig och de dina. Kram !!

    SvaraRadera
  15. Vi tänker på er <3 Kärlek o kramar från oss.
    / Stefan, Marielle o Gustav

    SvaraRadera
  16. Tänker på dig varje dag fast jag inte känner dig.
    Du är 2 år äldre än min storebror, helt overkligt. Sänder dig den största styrkekramen, skulle vilja ge dig friska starka ben.
    Du är en kämpe och som jag ser upp till.

    SvaraRadera
  17. Det finns inte ord för hur ont det gör i mig när jag hör att du mår dåligt,du vet att jag finns där för dej dag som natt det är bara att ringa!!
    Milijoner styrkekramar till en fantastisk vän och kämpe.
    Fia

    SvaraRadera
  18. Jag vill bara skicka tusen kramar och miljoner tankar till dig och din familj. Sara

    SvaraRadera
  19. Känner dig inte men känner med dig! Du e en otrolig tjej å mamma..styrkekramar från mig!/Marlene

    SvaraRadera
  20. Jag har varit in på bloggen varje dag och bävat för att dåliga nyheter skulle vara orsaken till att du inte skrivit. Kan de inte stråla/operera bort den där idioten som trycker på ryggmärgen!? Det kan ju tom göras palliativa operationer, om än det skulle bli steloperation är det ju att föredra. Vill inte komma med några falska förhoppningar men så här ont ska du inte behöva ha det! Vill så gärna lindra ditt lidande och ber om mirakel! Styrkekramar till Dig och Din underbara familj!

    SvaraRadera
  21. Ni finns ständigt i våra tankar. Om det är något vi kan hjälpa er med så vet ni var vi finns.
    Kramar från familjen Franck

    SvaraRadera
  22. Det finns inga ord för vad du måste gå igenom... tänker på dig mycket. Kram

    SvaraRadera
  23. Som så många sagt så finns inte ord som räcker... Ni finns i mina tankar & finns det något vi kan göra för er så bara signalera!? Varma stödjande kramar från Åse med familj

    SvaraRadera
  24. Oh, Jenny! Många tankar och kramar till dig och din familj
    Finner inga ord
    Liz

    SvaraRadera
  25. Jag tänker på dig och hoppas att du ska slippa ha så ont...förstår hur ledsen du blir av att inte orka!!! Tänker mycket på era fina barn! Många kramar till er alla!
    Från Anna-Lena

    SvaraRadera