lördag 24 september 2011

Idag på förmiddagen var det mumintrollsteater. Jag och Klara gick med Sofie och Hanna. En teater som uppskattades av både mammorna och barnen.

Jag har fortfarande okristligt ont i ryggen. Idag har jag behövt ta extra smärtstlllande tabletter ofta, ofta. Man tycker ju att det skulle gå att få bort den för.....annade värken, hur svårt ska det vara liksom!!

Det som håller mig över ytan just nu är familjen och alla mina fina vänner. Vad gjorde jag utan er?!?!

Jag lovar er att jag säger till om jag inte orkar umgås. Trots värk och trötthet så mår jag bra när jag har nära och kära omkring mig!!

Tack för alla era tankar, telefonsamtal, meddelanden, hjälp med än det ena och än det andra. Tack för annat som ni alla gör för mig. Det betyder allt för mig. Jag känner mig "låg" och till och från ångestfylld, men ni lyfter mig.

Kramar i massor till er alla!!

7 kommentarer:

  1. Ja du Jenny, vad ska man svara på detta. Att (tror jag) vi är många omkring dej som känner oss handlongsfõrlamade och inte tycker vi kan göra någonting för dig. Det ska ju inte vara du som stärker oss ni, utan tvärtom. Det är ändå skönt att du skriver att du sager ifrån om det blir för.mycket, för jag vill inte tränga mig på. / Monika

    SvaraRadera
  2. Jenny - du underbara kvinna - mamma!
    Beundrar dig
    Kram
    Liz

    SvaraRadera
  3. Du kan dumpa en massa ångest på mig, jag har en fin kompost här ute som vi slänger skiten på sen. Hoppas du vet att det är ok att vara låg i vår närhet. Jag har en liten Saga som är bra på att dra upp en igen.
    Massor av kramar/Ulrika

    SvaraRadera
  4. Kram tillbaka Jenny ... /Lena :)

    SvaraRadera
  5. Basta finaste alskade Jenny

    SvaraRadera
  6. Men nej, vad är det som händer? jag har hela min lever invaderad med än så länge fungerar den hyfsat normalt. Fattar inte det egentligen då min största är över 6 cm i diameter! Hela ryggraden, nacken och bäcken är fyllt men jag antar att jag haft "turen" (än så länge) att de inte trycker på ryggmärgen. HOPPAS HOPPAS att de hittar något som kan minska skiten. På kort sikt funkar ju kortison men. SÅ ledsen för din skull. Hoppas få läsa något positivt snart också.
    Nattikramen.

    SvaraRadera