fredag 3 juni 2011

TESTAT RYGGEN

Ännu en härlig dag! Solen har strålat på oss hela dagen. Barnen har lekt och lekt med barnen här runt om i området, från förmiddag till kväll. Jag har suttit i solstolen, servat med lunch, fika och saft. En tupplur på soffan krävdes efter lunch.

Eftermiddagen ägnades åt akrobatiska rörelser med dammsugaren och skurmoppen. Innan jag började höll dammet på att ta över, men jag vann tillslut =). Det som känns som en vinst är att jag varken under eller efter städningen kände av ryggen nåt mer än vad jag gör normalt.

Imorgon måste jag visst köpa mer glass, har glömt bort hur mycket glass ungarna kan äta =)

Avslutar med att lägga in två fina familjebilder!


3 kommentarer:

  1. Viktor och Erik har haft en kanondag! Viktor snurrade i vår gunga och kiknade av skratt. Sånt smittar av sig och vi andra skrattade med. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefina bilder!!! Hoppas ni får en fin helg. KRAM

    SvaraRadera
  3. Så fina ni är!
    Hoppas ni får en fin sommar
    Lycka och välgång
    Kram
    Liz

    SvaraRadera