torsdag 23 juni 2011

MÅR FORTFARANDE ILLA

Ja illamåendet håller i sig och är som värst på morgonen/förmiddagen. Vet ej vad illamåendet beror på. Kan vara morfinet, eller smärtan, eller att kroppen är slutkörd eller att levern mår dåligt. Det sist nämnda vågar jag knappt tänka på. Hur det ser ut i levern får jag veta efter skiktröntgen som blir i början/mitten av juli.

Trött är jag också, igen. Jag hade ju en kort period där jag kände mig hyfsat pigg, men nu är jag återigen förlamande trött och behöver sova stora delar av dagen =(. Tröttheten tillsammans med illamåendet och värken är riktigt energislukande!!

Ingen upplyftande läsning det här =(. Jag hoppas att jag snart får skriva att jag mår bra, har en massa energi och kan njuta fullt ut av sommardagarna!! Ikväll blir vi bjudna på middag av mor och far, ska bli trevligt. Ser fram emot att få sätta mig till dukat bord!!

6 kommentarer:

  1. Ni är så välkomna hit. Önskar att vi kunde trolla bort den f-bannade smärtan och illamåendet. Du är värd att få må bra. Jag kan inte nog säga att jag beundrar din tåga älskade Jenny.

    SvaraRadera
  2. Trött, ont och less.....har förståelse för alla känslor,Tur att du är den du är under allt som blivit dig pålagt. Kärlek och omtanke får du via datorn....ha så bra midsommar du kan.

    SvaraRadera
  3. Ja vad ska man säga :-(, du om någon skulle ju få njuta den här sommaren!! Jag hoppas och tror att du kommer må bättre snart..så måste det bli!!! Hoppas ni får en fin midsommar, kram/Josefin

    SvaraRadera
  4. Men elände!!! Du skulle ju börja må bättre nu! Hoppas du får en fin midsommar med så minimalt med smärta o illamående som det bara är möjligt! kram kram

    SvaraRadera
  5. Fina du!!! Att må illa är det värsta jag vet, att må illa OCH ha ont, OCH vara trött, OCH bära på oro... !!! Ingen av oss som står på sidan av vet vad du går igenom. Vi kan bara, så gott det går, och med det bästa i tanken, hejja på och önska dig på bättringsvägen. Må det vara morfinet som gör dig illamående, och inte din lever. Om vi inte ses önskar jag dig en fin midsommar. Hoppas du får en bra helg med de dina och syster yster. Stor kram / Monika

    SvaraRadera
  6. Hej
    Hoppas din midsommar har varit bra trots allt
    och att allt vänder för dig så du kommer att må bra
    Många kramizar till dig och familjen
    Liz

    SvaraRadera