måndag 6 juni 2011

INLAGD

Är inlagd på lasarettet sen i lördags. Jag har lunginflammation och får antibiotika intravenöst. Har ej kunnat blogga tidigare då jag ej fått nån internetkontakt, men nu har jag fått hjälp av Lars =)! Jag hoppas nu att den trötthet jag känt av sista tiden beror på infektionen. Nu vill jag bli pigg!!! Känner mig faktiskt redan lite piggare =). Imorgon får jag komma hem. Behandlingen i Umeå blir uppskjuten en vecka. Just nu sitter jag ute i gräset vid lasarettsparkeringen. Skeå LAS borde bygga en mysig liten park dit man kan gå och sätta sig! Men det är oavsett park el ej helt underbart ute idag!!

Skickat från min iPhone

4 kommentarer:

  1. Jag kan bygga en liten park, med lä och rum, färger och dofter:) Det borde dom verkligen satsa på, väldigt värt för dom som vill komma ut i solen och ha det skönt. Trädgård är ju bra för själen.
    Fint att du mår bättre nu!
    Kramar!
    //Sara

    SvaraRadera
  2. Det vore verkligen nått!!!

    Skönt att höra att du är piggare o får åka hem img. Säkert har infektionen ngt att göra med tröttheten som du känt av! Hör av dig om du orkar med besök ngn dag framöver =)! kramisar J

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att du oxå får möjlighet att njuta lite av det supervackra sommarvädret. Det ska bli lika fint väder hela veckan så slå läger på din altan och försök må så bra du bara kan i sommarvärmen. /Monika

    SvaraRadera
  4. Men du är verkligen inte den som ska få några fler åkommor. Fy vad orättvist. Njut nu allt du kan, om du kan och kurera dig snart. Och orken får du alldeles säkert tillbaka. Hade också samma åkomma och fick gå och sova efter jag hade duschat. Kram kram från Lena D

    SvaraRadera