lördag 21 maj 2011

Tror det kommer att bli en bra dag.

Har väl inte sovit sådär tiptop i natt. Cortison går inte hand i hand med sömnen. Man blir speedad i huvudet, fastän kroppen är trött =(. Nåväl, blev väckt ca 9. 30 av Klara, som var godissugen =). Jag steg upp och kände inget illamående alls!! Jag tror jag vågar hoppas på att det har vänt. Känner mig allmänt piggare, stor skillnad bara från igår!!

Risken är väl nu att jag tar ut mig. Jag vet ju hur jag funkar, gillar inte  att gå på halvfart. Kanske nåt att försöka träna på!

Idag blir det en liten runda på stan och införskaffa nya skor till Klara. Ikväll blir det grillat med mor och far. Däremellan har jag tänkt försöka vila och ta hand om mig!!

1 kommentar:

  1. Roligt att höra att det vänder och att du får må bättre. Hoppas du får en mysigt helg med familjen. Blås inte bort bara. Kram :)
    Lena Degerman

    SvaraRadera