fredag 27 maj 2011

Låter kropp och själ bestämma.......

Jag är trött, jättetrött. En obeskrivlig trötthet som gör att jag inte kan hålla mig vaken. Har redan hunnit sova en lång stund på soffan nu på förmiddagen. Det är så ofantligt tärande att gå omkring och vara trött. Lika bra att låta kropp och själ avgöra när det där är dags för vila, oavsett vad tröttheten står för.

Tänk om jag alltid, mer eller mindre, kommer att vara så här trött?!  Förhoppningen är väl att jag ska piggna till och hinna känna mig "som vanligt", innan nästa behandlingsomgång. Jag måste och vill hoppas på det!!

1 kommentar:

  1. Hörru bruttan... du har ju legat vaken hela natten, så det såklart att du är trött. Själv var jag vaken i ungefär 15 minuter i natt... och jag är lite sliten av det känner jag. :-) Helt rätt inställning att låta kropp och själ bestämma... mer människor borde göra det istället för att fundera över vad omgivningen ska tycka/tänka. Jag tror absolut du kommer att pigga på dig litet, vad det lider. Ha en mysig helg nu med "brollan" och resten av klanen. Kramar Monika

    SvaraRadera