lördag 19 november 2011

TRÖTT

Jag är trött. Har varit det sedan igår em. Direkt slår mig tanken att det är något som inte är som det ska vara. Det är bl.a. såna tankar som jag måste lära mig hantera. Man kan ju faktiskt vara trött av ingen speciell anledning, eller hur!?!? Jag brukar inte vara den som jagar upp mig för saker och ting. Det gör jag inte nu heller, men det blir nog att jag känner efter lite extra. Ska försöka sluta upp med det!!

Jag ska ta vara på tiden och leva här och nu. Jag ska inte lägga energi på att tänka "katastroftankar".

I em gör jag min tredje utflykt med färdtjänstbussen. Vi är bjudna på middag till min faster, ska bli trevligt. Trist bara att man måste boka hemresan med bussen samtidigt som man bokar ditresan. Hur ska jag veta när jag bokar resan, när middagen är slut?? Helknäppt!! Jag förstår att de måste kunna planera sina resor, men lite flexibilitet måste de ju kunna ha! Ja, ja, det är bara att försöka göra det bästa av det när det nu är som det är.

Nu har jag svept en kopp gott kaffe och hoppas på att piggna till!




Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Ja, visst kan man vara trött av ingen speciell anledning... Ha en trevlig eftermiddag hos din faster! /Kristina

    SvaraRadera
  2. Du har klättrat och klättrat inte konstigt Du är trött! Tillåt Dig vara trött också, just go with the flow! Du ÄR - och det är viktigast! Mirakelkramar!

    SvaraRadera
  3. Jenny, jag känner dig bara genom bloggen men har förstått att du har glimten i ögat.:) Jag blir glad över det du skriver fast din situation är så svår. Tack för att du påminner oss alla om att inte glömma bort att leva här och nu!:) Kram

    SvaraRadera