söndag 20 november 2011

SOM FÖRR

Jag skrev ju tidigare att jag var så ledsen, då jag tyckte att kontakten med barnen blivit så dålig, sedan jag blivit förlamad. I takt med att jag börjat må bättre och bättre så har även kontakten blivit bättre och bättre. Nu skulle jag vilja säga, att kontakten mellan mig och barnen ser ut som innan jag blev förlamad. Ingen är gladare än jag för det =)). Pusselbitarna börjar falla på plats!

Igår var vi ju bortbjudna på middag för att fira min faster. Lokalen som vi var i var perfekt för mig; ramp in i lokalen, gott om svängrum därinne och handikapptoalett! Kerstin och Sture bjöd på fantastiskt god mat och stämningen var uppsluppen. Tack Kerstin och Sture för en jättetrevlig kväll!!

Ikväll bär det av med Färdtjänstbussen igen. Vi ska till svärföräldrarna och äta. Jag kommer att måsta sitta i en annan stol än elrullstolen. Detta för att svärföräldrarna har en bro upp till ytterdörren vilket gör att jag måste bli upplyft in i huset. Elrullstolen blir alldeles för tung att lyfta. Jag hoppas att det går bra att sitta i den andra rullstolen, den är ju inte lika bekväm som elrullstolen.

Idag har Klara sitt sista danstillfälle på funky kids, innan dansuppvisningen nästa helg. Då ska hon vara utklädd till astronaut, hur man nu klär ut sig till det?!?

Skickat från min iPhone

5 kommentarer:

  1. Jag blir så glad av att läsa dina inlägg. Tack för att du har kommit tillbaka. /Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Austronaut? Oj….det första jag tänker på är aluminiumfolie….som detaljer kanske….annars tänker jag vitt, tjocka sulor, moonboots!? Men nu var det ju ingen maskerad …. dansuppvisning! Hur kan man dansa i sådan utstyrsel?? Fixar ledarna kläder eller ska ni fixa det själva?! Isåfall en stor tunn rymlig overall av typ ett lakan kanske?

    SvaraRadera
  3. En stor kram till dig. Du är helt fantastisk Jenny! Det gläder mig att läsa att du har det bra och jag ser fram emot att träffas.

    SvaraRadera
  4. Jenny is back !!! Härligt, du är fantastisk jag hoppas att du känner det.Gör det det DU tycker är roligt och njut av din familj. Många kramar och kämpa på !!

    SvaraRadera
  5. Så härligt att läsa att du mår bättre och har återfått den fina kontakten med barnen. Många kramar!

    Kusin Annika

    SvaraRadera