tisdag 22 november 2011

Igår testade jag att göra stan i rullstol! Det gick hur bra som helst =). Jag och Fia shoppade och åt lunch och vi hade det jättetrevligt. Det gör jag gärna om snart =).

Så himla skoj att upptäcka att det jag gjort tidigare, faktiskt går att göra även nu, fast på ett lite annat sätt. Det trodde jag inte när jag mådde som sämst.

Nu börjar jag bli bortskämd igen =). Idag var Oi här och bjöd på jättegod kantarellsoppa och nybakt bröd. Tack fina Oi för god mat och fint samtal! Imorgon kommer Camilla och Ulrika hit och har med sig frukost! Kommer att bli supertrevligt!!

Jag njuter av livet igen!!

Skickat från min iPhone

14 kommentarer:

  1. Jag ler...Du är fantastisk helt enkelt!

    SvaraRadera
  2. Så härligt !! Njuuuuut allt vad du kan !! =)

    SvaraRadera
  3. Härligt Jenny precis så du ska göra, njut av livet !!!! <3 Kram / Helena

    SvaraRadera
  4. Sa underbart att hora! Njut! Och vet du, som du lever och den tankestallning du har, borde vi nog fler ha. Njuta av vardagen, och av allt och det lilla lika mycket som det stora. Du har sa ratt! Det ska jag borja gora! Fina Jenny. Kram!

    SvaraRadera
  5. Tack för en jättehärlig stund i ditt kök! Det kändes fint att få träffa dej. Det gör vi om! Kram. Oi

    SvaraRadera
  6. Åh, så härligt Jenny!! Vi ses...ska bara bli "snorfria" här först! Kram Aronssons

    SvaraRadera
  7. Vad mysigt att få göra stan :-)...det vill jag oxå göra med dig någon gång :-). Kram till världens bästa Jenny!

    SvaraRadera
  8. Åhh va mysigt det har varit att vara uppe i staaaan och hälsat på dig.
    "Hotellfrukost" är ju inte ofta man har men det gör vi om snart :)
    Kram på dig/Ulrika och Saga

    SvaraRadera
  9. Jag och Juni längtar efter dig!! puss!!

    SvaraRadera
  10. Så underbart att läsa ditt inlägg. Tårarna trillar nedför kinderna och jag kan se dig fara runt på elrullen. Yngste sonen som är beroende av sin rulle kommer inte fram överallt och jag reagerar direkt och fightas med näbbar o klor MEN nuförtiden tycker jag ändå att det är välanpassat på de flesta ställena i alla fall. Härligt också med vänner som ställer upp.
    KRAMEN
    Elisabeth Ollas Mattsson

    SvaraRadera
  11. Underbart <3
    Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv :)

    SvaraRadera
  12. Underbart! Gläds så med dig för dina härliga känslor.

    Många kramar från Anna i Helsingborg

    SvaraRadera
  13. HÄRLIGT!! :)

    Kram Therese

    SvaraRadera