måndag 18 april 2011

Nästan sommar!

I går kväll kom vi äntligen, efter 120 mils bilfärd, fram till Kalmar. Här har våren kommit långt. Varmt och soligt, massor med sippor i olika färger, fågelkvitter och ljumma vindar. Idag har vi varit på Öland hela dagen. Vi har klättrat i väderkvarnar, tittat på blommor, kikat på fåglar, ätit varmkorv med bröd, klappat hästar, sett massor av harar, blåst såpbubblor, ritat och grillat gott kött till middag. Kvällen avslutades med "En unge i minuten". Jag skulle gärna vilja uppleva en förlossning igen och få lära känna en ny liten familjemedlem och det känns lite sorgligt att veta att det  aldrig kommer att bli fler barn för oss. Men med  den sjukdom jag har så är det inte att tänka på! Jag är såklart en stolt mamma ändå, till världens bästa och finaste ungar som just nu ligger här och snarkar bredvid mig.

4 kommentarer:

  1. Hej
    Hoppas du får riktigt fina dagar i Kalmar!
    Önskar dig all LYCKA
    Liz

    SvaraRadera
  2. Låter underbart, njuuuut.

    SvaraRadera
  3. Glömde säga att du skall hälsa mina underbara barnbarn.

    SvaraRadera
  4. Passa även på att njuta av kranvattnet Jenny. Det är oroande rapporter från Skellefteå hör vi på TV. Vilket elände.

    SvaraRadera