torsdag 28 april 2011

Nån som har en rygg att låna ut??!!

Min rygg är billig just nu. Känner mig mer eller mindre stelopererad, bläää!! Igår skulle jag plocka upp lite skräp ute i trädgården. Jag började med att försöka böja mig framåt, gick inte. Satte mig ner på huk och sträckte på högerarmen så mycket jag kunde, fick tag i ett av tre skräp =). Skulle behöva en sån där plockpinne som de som städar vägkanterna har =). Tur i alla fall att det går bra att promenera, så länge jag ser upp för gropar o.dyl. Just nu är det inte ens att tänka på att löpträna, vilket jag längtar efter. Känns surt men inte så mycket att göra åt. Snart ska jag ut i solen och skaka liv i gammkroppen!!

2 kommentarer:

  1. må solens strålar värma dig och mjuka upp din onda rygg, om inte så skickar jag varma tankar i alla fall

    SvaraRadera
  2. Hade du bara TRE skräp i trädgården??? Det är bara att gratulera. Monika

    SvaraRadera