onsdag 20 april 2011

IKEA och renovering.

Idag åkte vi: jag och mina barn, min syster och mina föräldrar till IKEA. Där blev det lite shopping och köttbullslunch. Jag lämnade in barnen i lekrummet när jag skulle handla, 1 timme hade jag då på mig att shoppa loss. Alla ni som varit på IKEA vet ju att 1 timme där går alldeles för fort. Snabbt gick jag genom butiken, slet till mig lite servetter och värmeljus som man "måste" handla när man är på IKEA. Några kuddar, lite glas och annat smått och gott åkte också ner i shoppingpåsen. IKEA skulle ju dra in ännu mer pengar om man fick lämna in barnen i lekrummet ett par timmar, eller varför inte en hel för,-eller,-eftermiddag  =). Efter IKEA åkte vi in till stan och fortsatte shoppa. Dagen avslutades med kycklingpaj. Där hemma håller Lars och mina svärföräldrar på att måla om tak och väggar i nästan hela övervåningen, är nyfiken på att se resultatet, blir säkert hur bra som helst!!
Nu ska jag vila min onda rygg. God Natt.

1 kommentar:

  1. Eller varför inte ett helt dygn =)! Då kan man få chans att sova länge = utsövd = orka shoppa mer, haha. Det vore nått! Det låter iaf som att ni har det väldigt bra där nere. Fortsätt med det =)! kramar

    SvaraRadera